środa, 17 czerwca 2015

[NA GORĄCO] Powtórki Violetty 3 na Disney Channel już 29 czerwca !


Hej !
Jak wiadomo nasz fiolettowy serial się skończył.
Ale...
Zapraszam na post !

Disney na początku uznał, że nie planują powtórek. Lecz.... jednak.... będą ! Nie będą to powtórki z wszystkich sezonów lecz 20 ostatnich odcinków 3 sezonu. Może to nie dużo, ale na wakacje mamy co oglądać :) Ale kiedy to będzie. A więc. Powtórki 20 ostatnich odcinków 3 sezonu zaczną się 29 czerwca o 20:00 ! Ale chwila ! Skoro o 16:00 jest Lato w mieście to powtórki nie powinny się odbyć o 20:00 ? Nie !
Powtórki tego serialu (którego ja szczerze nie lubię) są o 21:00. Ale do rzeczy my rozmawiamy o Violettcie. 

Ja jak to zobaczyłam to miałam ochotę rozwalić pokój ze szczęścia :D Ale mi odwaliło !
Ta informacja jest dla wszystkich V-Lovers najlepsza. Może zdecydują się na powtórki wszystkich sezonów ? Zobaczymy ! Dziękujemy Disney'u :)
Ciekawe. Może dzięki naszym staraniom się zdecydowali. Albo pomyśleli by dać odcinki. Bardzo ciekawe :D 

I co cieszycie się !
Ja bardzo :)
Piszcie w komentarzach co o tym uważacie !
Do zobaczenia !
Właś.Vilu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz