poniedziałek, 4 maja 2015

[WYWIAD] Wywiad z blogiem ,,Violetta-Recenzje'' !

Hej !
Dziś jak pewnie widzicie w tytule, będzie wywiad z blogiem ,,Violetta-Recenzja'' inaczej z Wikss i Mattem ! Tutaj macie link do ich bloga : link
Zapraszam na post !



Więc... zaczynajmy.
A zapomniałam.
Ja to jestem R. Mattem to M a Wikss to W !
To zaczynajmy !
R : Skąd wziął się pomysł na stworzenie bloga ? Co tak was/ciebie zainspirowało ?
M : Pomysł na bloga wziął się z zamiłowania do czytania recenzji, co w połączeniu z Violettą dał nam sukces.
W: Pomysł na stworzenie bloga był decyzją z dnia na dzień. Cała historia zaczęła się, gdy na blogu działałam sama, posty były skromne, zaraz potem doszedł do mnie Matt i wspólnymi siłami staraliśmy się coraz bardziej rozwijać bloga. Myślę, że przy zakładaniu bloga inspirowałam się sukcesami dużych blogów, takich jak Violetta Polska, pamiętam też, że w tamtym czasie było bardzo mało fiolettowych recenzji, myśląc o miejscu, gdzie takowych byłoby pełno, bez zastanowienia założyłam bloga Violetta Recenzje.
R: Jak udało się wam współpracować z tyle ma firmami i ludźmi ?
M: Współprace na blogu po części mamy dzięki Wam - Czytelnikom, a także naszej żmudnej pracy.
W: Na tyle współprac pomiędzy naszym blogiem, a innymi firmami, pracowaliśmy bardzo długo. Żadna firma nie chce zawierać współpracy z mało rozpoznawalnym blogiem, więc zanim do kogokolwiek pisaliśmy z prośbą o to, pracowaliśmy w ulepszaniu bloga i postów, pisaliśmy dużo recenzji, dbaliśmy o czytelników. Ale w dalszym czasie to się nie zmieniło, dziś tak jak w pierwszych miesiącach blogowania, nasze 'obowiązki' się nie zmieniły, nadal dopasowujemy naszego bloga do czytelników. Co do wszystkich tych ''papierkowych'' spraw, zajmował się tym (i nadal się zajmuję) Mateusz.
R: Ile zajmuje wam czasu zrobienie zdjęć i opisywaniu tego wszystkiego ? Czy to jest łatwe ? 
M: Zależy... Czasami nawet godzinę przygotowuję zdjęcia; muszę zrobić jakieś przyzwoite tło etc. Posty piszę około 1h.
W: Mi osobiście zrobienie zdjęć zajmuje przeciętnie pół godziny, tworzenie całego posta około godzinę/półtora, ale nigdy nie uważałam tego za coś uciążliwego. Właściwie zawsze czerpię z tego przyjemność, oczywiście, są momenty gdy najchętniej położyłabym się plackiem i nic bym nie robiła, ale nie w tym rzecz polega. To dzięki nieustannej pracy zawdzięczamy dziś swoje sukcesy. Mieliśmy potyczki, ze względu na narastającą naukę, dużą ilość innych obowiązków, ale pomimo wszystko, już prawie 2 lata utrzymujemy blog i uważam, że idzie nam coraz lepiej. To wszystko co robimy, nie należy do najłatwiejszych, ale nie powiedziałabym też, że mam się uważać za nie wiadomo kogo, ze względu na to, że jak tysiące innych osób prowadzę bloga.
R: Czy macie jakieś plany związane z blogiem ?
M: Słodka tajemnica ;* 
R: Opiszcie wasz blog trzema słowami.
M: Charyzmatyczny, Violettowy, Magiczny.
W: Ojeej, no nie powiem, jest to ciężkie zadanie, bo inaczej widzę to ja - redaktorka - a inaczej to wszystko widzą przeciętni czytelnicy. Ale myślę, że nasz blog jest INNY, niż cała reszta tych o tematyce Violettowej, OTWARTY, staramy się zawierać współprace już nie tylko z firmami, ale także fiolettowymi vlogerami, jesteśmy też otwarci na sugestie i propozycje, oraz fiolettowej tematyki, zdjęć, nowinek.
R: Czy jesteście zadowolenie z sukcesu na blogu ? 
M: Tak! Jestem zdumiony sukcesem naszego bloga, a to wszystko głównie dzięki wam ! ♥
W: Oczywiście, że tak, kto by nie był? :) 
R: Dziękuje !
M i W: To my dziękujemy :)

I jak podobało się ?
Trochę się napisałam :) Ale to dla was ! Dziękuję, za przeczytanie wywiadu oraz dziękuje Mattem'u oraz Wikss za poświęceniu czasu na odpowiedzeniu do wywiadu ! Jestem bardzo Wam wdzięczna :)
Pozdrawiam !
Do zobaczenia !


Zdjęcie z FB bloga. 
Strony bloga : 
FB : link
TWITTER : link
BLOG : link 
Do zobaczenia !
Właś.Vilu

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie było nam miło, udzielać wywiadu dla Twojego bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuję <3 To bardzo miłe z twojej waszej strony <3
      Pozdrawiam <3

      Usuń