wtorek, 5 maja 2015

[WYDARZENIE] Biografia Lodovici już do kupienia tylko 9 maja na spotkaniu !

Hej !
Jak wiadomo 9 maja (sobota) będzie spotkanie z Lodovicą w Warszawie !
Ale o co chodzi dokładnie ? 
Dowiecie się w poście !
Zapraszam na post !
Więc tak.
Dom wydawniczy ,,Repis'', który wydaję biografię naszej Lodo (Dudu :D)  przyśpieszył wydanie biografii Lodo ,,Cała reszta nie ma znaczenia'' ! Specjalnie dla nas fanów Lodo książki przyjadą do nas 9 maja. Lecz... nie będzie można je od razu 9 maja kupić w inny salonach Empik. W inny salonach przyjedzie 12 maja !

Cieszycie się ?
Będzie można je kupić chyba jak podejrzewam przed spotkaniem... Zobaczymy. Ach jeszcze 4 dni (razem z dniem spotkania). A co do spotkania....
Każdy wie..., że 9 maja Lodovica przyjeżdża do Polski (Warszawy) na podpisywanie płyt ,,Mariposa'' Niestety.. nie mam płyty. Może uda mi się kupić biografię. Jednak wezmę jeszcze jakiś plakat i zdjęcie :) Nie wiem jak wy. Mam nadzieję, że uda mi (i wam) dojść do Lodo po autograf. Podobno ma być tam aż 800 ludzi, mogę się mylić. Płyta kosztuję chyba 39,99zł. Szczerze nie wiem. Ale prawdopodobnie tak :)
Co do spotkania.
Jest dużo osób, które planują jakieś akcje. Może zaśpiewalibyśmy na koniec ,,We are family'' Może ,,Tutto il resto non conta'' albo ,,Sin Usar Palabras/Bez słów'' ? Sama nie wiem :) Zobaczy się.

Piosenki, które podałam:






To właściwie było tyle :)
A wy jedziecie ?
Podobał się post ?
Piszcie w komentarzach !
Do zobaczenia !
Właś.Vilu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz