piątek, 15 maja 2015

-------------------------Informacje-------------------------

Hej !
Ten post jakby co będzie, krótki.
Muszę coś ogłosić itp.
Zapraszam na post !



Więc o co chodzi.
Ostatnio nie było postów, za co bardzo was przepraszam.
Spróbuję to nadrobić.
Dalej.
Nie długo wyjeżdżam i mnie nie będzie.
Może zrobię nabór.... na razie tego nie planuje.
Ale jeszcze mam czas zanim wyjadę.
Jak ktoś nie wie o co chodzi z wyjazdem to macie to na lewym pasku (czy jak to tam)
na początku i jest napisane od kiedy do kiedy.
Co dalej.
Niedługo zmienię (może) wygląd bloga.
Mam już pomysł na kolejny post.
Post będzie o bardzo ciekawej rzeczy.... ale to w następnym poście :)
Może pojawi się kolejny wywiad ! :)
I tak dalej.
Mam bardzo dużo pomysłów, które mam nadzieję, że będą się podobać.
Chce by blog się rozwijał.
Z całych moich sił spróbuje polepszyć bloga itp.
To chyba tyle co chciałam powiedzieć :)
Do zobaczenia !
Właś.Vilu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz