niedziela, 3 maja 2015

[Z ŻYCIA AKTORÓW] Jorge Blanco na YT !

Hej !
Dziś porozmawiamy o kanale Jorge Blanco. Wiem, że każdy wie o jego kanale, ale w tym poście nie będzie mowa o tym, że ma kanał itp. W tym poście zobaczycie moją ocenę jego kanału itp.
Zapraszam na posta !


Kanał Jorge zdobył już 603 007 wyświetleń oraz 58 626 subskrypcji ! Przez ten czas bardzo dużo osiągnął. Wiadomo jak.Ma już 6 filmów. Najbardziej mi się podoba ,,Whitening the days/ Blanqueando los dias w tłumaczeniu ,,Przebielanie dni'' link oraz ,,Back to Argentina/ De vuelta de Argentina'' w przetłumaczeniu ,,Powrót do Argentyny'' link. Są bardzo fajne. 
Tu macie zdjęcia z kawałków filmików :




W tych filmikach występują jego przyjaciele, jak przyjaciele z naszego fioletowego serialu ,,Violetta''.
Co uważam o jego filmikach ?
Uważam, że są.. Wow. Są oryginalne, zabawne, ciekawe, fascynujące. Nie jestem ekspertem od filmików, ja tylko oceniam :) Bardzo miłe je się ogląda. Można kiedyś się pośmiać. Polecam je obejrzeć (jak ktoś nie widział jego kanału, filmików. To proszę macie tu link :) ....link....) Na początku miałam tylko Cande i Tini. A teraz dołączył Jorge <3 Tyle mam do powiedzenia !

A wy jak uważacie ?
Piszcie w komentarzach !
Właś.Vilu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz